განვიხილეთ მოსწავლის ნამუშევრის ნიმუში. გავეცანით მე-6 მოდულს, გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების ოთხ მეთოდს, ასევე გავეცანით სწავლების სხვადასხვა სტილს. განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია.
დღეს პირველ რიგში გავეცანით ერთმანეთს. გავეცანით ვიუერის სახელმძღვანელოს, რომლითაც უნდა ვიხელმძღვანელოთ ინტელის ტრენინგზე. ეს ტრენინგი მოგვცემს საშვალებას უკეთ დავგეგმოთ "პროექტებით სწავლება" სასწავლო პროცესში . გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ ჩვევებს, თუ როგორ უნდა განუვითაროთ მოსწავლეებს სოციალური და კულტურული უნარ-ჩვევები. გავხსენი D დისკზე საქაღალდე და შევინახე სხვადასხვა ფაილი. ასევე გავეცანი პორტფოლიოს ჩეკლისტს და სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონს. შევქმენი ახალი ბლოგი და ვისწავლე ბლოგზე საბლონის გამოქვეყნება.
პირველ რიგში მივესალმეთ ერთმანეთს. ვიმუშავეთ შეფასების დროის ჩარჩოზე, შეფასების სტრატეგიებზე. დანვიხილეთ პროექტის მსვლელობის ეტაპები. მოვიყვანეთ გონებრივი იერიშის კითხვები. ასევე განვიხილეთ პროექტის მსვლელობა, შეფასების ხუთივე კრიტერიუმი. გავაკეთეთ შეფასების მოკლე მონახაზი. გავიხსენეთ პოვერპოინტში მუშაობის სტრატეგიები (ფოტოების ჩასმა, სამუშაო ფურცლის გამოძახება, სლაიდ შოუს გაკეთება).
მოსწავლის პრეზენტაცია მერვე დღეს გავიარეთ ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით. დავათვალიერეთ ფასილიტაციის ნიმუშები და გადავხედეთ საბოლოოდ პროექტებს. ბოლოს მივიღეთ დავალება. უნდა მოვემზადოთ ხვალისთვის პრერზენტაციისთვის.
Comments
Post a Comment