განვიხილეთ მოსწავლის ნამუშევრის ნიმუში. გავეცანით მე-6 მოდულს, გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების ოთხ მეთოდს, ასევე გავეცანით სწავლების სხვადასხვა სტილს. განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია.
დღეს ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე, საგნობრივ სტანდარტებზე, პროექტის სასწავლო მიზნებზე და შედეგებზე, ასევე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებზე. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ზოგადი კითხვა რაში გვეხმარება მათემატიკა ცხოვრებაში? თემატური კითხვები რა განსხვავებაა მარტივსა და რთულ პროცენტს შორის? შინაარსობრივი კითხვები რომელი უფრო მომგებიანია, მარტივი თუ რთული პროცენტით, ფულის დაბანდება? .
მოსწავლის პრეზენტაცია მერვე დღეს გავიარეთ ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით. დავათვალიერეთ ფასილიტაციის ნიმუშები და გადავხედეთ საბოლოოდ პროექტებს. ბოლოს მივიღეთ დავალება. უნდა მოვემზადოთ ხვალისთვის პრერზენტაციისთვის.
პირველ რიგში მივესალმეთ ერთმანეთს. ვიმუშავეთ შეფასების დროის ჩარჩოზე, შეფასების სტრატეგიებზე. დანვიხილეთ პროექტის მსვლელობის ეტაპები. მოვიყვანეთ გონებრივი იერიშის კითხვები. ასევე განვიხილეთ პროექტის მსვლელობა, შეფასების ხუთივე კრიტერიუმი. გავაკეთეთ შეფასების მოკლე მონახაზი. გავიხსენეთ პოვერპოინტში მუშაობის სტრატეგიები (ფოტოების ჩასმა, სამუშაო ფურცლის გამოძახება, სლაიდ შოუს გაკეთება).
Comments
Post a Comment